5/8-2010

Ohoj. Dagarna bara springer iväg! Jag trivs så jääkla bra på jobbet. Alla är riktigt trevliga och det är mycket att göra hela tiden. Idag fick jag nya saxar och hårfön. Det gillas.
Nu har jag ganska nyligen kommit hem och har inte så mycket mer planer idag. Imorse hann vi förövrigt med att fixa norskt personnummer och skattekort till mig. Vilken skillnad det var här i jämförelse med England. Då tog det ju tre veckor innan vi ens fick komma på möte för att ordna alla dessa grejer, och efter det fick vi vänta ytterligare två veckor innan det förbannade national insurance kortet kom på posten. Idag fyllde jag i 2 blanketter och visade mitt pass. Klart!

På lördag ska vi ha shoknytis här. Visst låter det mysigt? Därefter blir det utgång på lökka!

Har tömt kameran på lite bilder. Bjussar på några somriga bilder från när Maria var och hälsade på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0