1/12-2010

Nu är det vinter även här! Snö och sviiinkallt. T-banan har varit inställd hela dagen så jag fick ta bussen imorse. Det gick ju det också. Men imorgon jobbar jag till 22 och kommer inte vara hemma före klockan tolv med buss och byten om inte T-banan går som den ska. Märkligt att det alltid blir en överraskning när första snön kommer.
Idag efter jobbet gick jag, Helena och Brigit på bio. Vi såg nya Harry Potter. Bra, men jag hatar att man inte kan se sista delen på en gång! Jag och Helena hade roligt åt vad de döpt karaktärerna till på norska. Ett exempel, Dumbledore som heter Humlesnurr. Ibland är det svårt att hålla sig för skratt.

Det är bara 5 veckor kvar tills vi åker! Fortfarande helt ofattbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0