20/12-2010

4 dagar kvar till julafton, och 3 dagar tills jag flyttar. Tiden har gått så otroligt fort. Igår var Helena och hennes pojkvän här och hämtade lite grejer som de ska ta med till Norrköping. Utan dem hade det blivit krångligt. Lite sådär halvjobbigt o släpa en 32" tv på tåget.. Helena är den jag kommer sakna mest från jobbet. Men vi kommer ses hemma! Och jag måste ju få se hennes lilla bebis som kommer i mars:) Det är ju helt otroligt att vi båda från Norrköping hamnade ute på lilla Lambertseter senter! Idag ska jag till banken och fixa lite grejer. Sen blir det jobb 14-21.

Vet ni en till sak? Imorgon är det exakt 2 veckor tills Fia o jag åker!! Har jag sagt att jag längtar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0