31/12-2010

Nu är jag hemma, och det känns så bra! Om 4 dagar åker jag och Fia till Miami. Rätt overkligt fortfarande måste jag säga..! Vilket år det har varit. Det mest händelserika året i hela mitt liv tror jag. I alla fall det mest känslosamma året.

födelsedagsfirande i Notts med världens bästa.


Windy fyllde 40 och det firades med fest med 70talstema.


En resa till Cambridge för att träffa mediumet Dennis McKenzie.


Det blev allt en resa..


En helt underbar resa till Skiathos blev det i maj! Efteråt blev det dock 4 dagar på sjukan..


Efter att vi lämnat Notts (vilket blev det svåraste jag gjort i hela mitt liv) kom grabbana och hälsade på oss hemma i Sverige!


Fias mormor och morfar firade guldbröllop, det överraskades med musik!


Bästa midsommar!


Min kollega Maria kom och hälsade på mig!


Vilket väder vi hade dessa dagar! Helt underbart.


Flytt till Oslo!!


Där blev det Winnerbäckkonsert!


Så fick min vän Martina en liten Lovelia!!



Gott nytt år kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaa du det var mig verkligen ett händelserikt år :) Men nu är du hemma och det tycker vi om!! pussåkram

2010-12-31 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0