1/2-10

Då var det februari. Och två dagar kvar till födelsedag. Då ska vi till en indisk restaurang, Fia, jag o W&M. Lite lagom. Sen på fredag så kommer mor o far på besök! Kommer kännas lustigt att de kommer att vara här. Men skitkul att få visa hur man har det:) Längtar verkligen tills de kommer!!
Så den här veckan är det en del som händer. Även lite som jag inte kan berätta riktigt än..

Jag gick till jobbet igår iallafall. Hade jag inte gjort det så hade de fått stänga. Men jag ångrade mig direkt när jag kom dit. Det verkar som om jag har ett psykfall till chef.
Jag kommer aldrig mer gå in där när han jobbar. Aldrig.

Idag ska jag försöka göra så lite som möjligt. Har varit så sjukligt trött i några dagar så jag ska nog slänga mig i soffan.. Sen ikväll när fia slutar jobbet så ska vi på bodyblast! Får se om vi blir lika slut denna gång. Vi var som två spagettisar efter förra passet!

Igår följde jag med Windy o Mike och tog en promenad med Carl och Jennie och deras lilla son Alfie.
Allt har kännts så skit i några dagar, och ingen är bättre än W&M på att få en på bra humör.
Jag säger det igen. De är verkligen bäst.

    

Kommentarer
Postat av: Frida

2010-02-01 @ 15:44:55
URL: http://fridaleek.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej anna. :)tack, hoppas allt är bra med dig? vad gör du för nått? det verkar som du inte är i Sverige? eller har jag fel?:P

Kram!

2010-02-01 @ 15:45:38
URL: http://fridaleek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0