13/2-10

Gasch, nu är jag trött vill jag lova. Imorgon jobbar jag min sjunde dag i rad. Lär nog bli ett par dagar till om jag har räknat rätt. Men men, det är ju pengar iaf! Idag har det varit en heldag på salongen. Trivs fortfarande jättebra:) Nästa vecka ska jag få vara kund, han kom med förslaget att klippa lugg och göra slingor och vad det nu var. Men tjoh, nån jättelugg ska det inte bli. Slingor-väldigt okej och behövligt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Fia jobbar till stängning. Egentligen skulle man gå ut en sväng på stan när det är mörkt. I helgen är det nämligen Nottingham Light Night så allt lyser typ. Massa byggnader var blåa och lila igår när jag gick hem från jobbet. Jag mötte även en robot. Just det, robot. Han åkte omkring och spelade musik. Skitläskig var han. Kanske tar med Cody på en promenad ikväll. Känns ju så säkert och gå med den där vargen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0