16/2-10

Idag har jag jobbat pa pumpkin halv 12 till 4. Sen drog Windy och jag till Asda och storhandlade. Himla bra affar det dar. Men fasen vad folk ar galna med sina vagnar! Det verkar som om de tror att maten ska ta slut. Det kanns ungefar som i ullared nar tanterna ar sa shoppingtokiga och springer fram med sina vagnar och bryr sig inte speciellt mycket om det ar en och annan hal i vagen.
Nu ska vi ha middag med Steph o Preston. Fia jobbar till sent idag. Det ar inte allfor ofta vi ses nu faktiskt. Oftast nagra minuter mitt i natten nar hon kommer hem fran jobbet och en liten snutt pa morgonen innan jag gar till jobbet. Men pa lordag har vi troligtvis en ledig kvall ihop!:)
Laddade precis over lite bilder fran mobilen..
knas
kodi
shopping pa IKEA
jul i notts
promenad
vi fick presenter nar grabbarna kom hem fran barcelona
plocka in mat i kylen o skafferiet. Vi gor det lite roligare ibland;) hundvakt

Kommentarer
Postat av: Fia

Va roligt med lite nya bilder, de har inte jag sett! Ja tänk vad lite vi ser varandra den här veckan - helt stört mycket jobb på olika håll. Jag ser också fram emot lördagkväll!! Lediga tillsammans! :*

2010-02-18 @ 10:44:55
URL: http://fiaelisa.blogg.se/
Postat av: Mamma

http://www.ving.se/grekland/skiathos-stad



Den 10:e maj bär det av!! Bokade ikväll

2010-02-18 @ 20:20:13
Postat av: Mamma

PS - det var där dom spelade in Mamma Mia, /

2010-02-18 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0