22/2-10

Idag har jag jobbat på Pumpkin. Fick träffa den nya tjejen för första gången idag. Hon verkar jättetrevlig:) Men ojoj så liten människan är. Jag har aldrig sett nån så liten. Alltså pytteliten på alla sätt. Tur att man inte jobbar ensam numera. För hon når inte ens upp till tekopparna, så det hade blivit jobbigt för henne! Hehe, stackarn:)

Denna vecka har vi 2 kvällar ihop Fia och jag. Mycket bättre än förra veckan:) Man behöver ju liite kvallitetstid också!

Nu har jag skypat med Fridut. Det är tur att skype finns tycker jag. Det skulle växa mossa på mig om jag inte kunde prata med familjen o vännerna om kvällarna!
  lite för mycket vinter för tillfället tycker jag. Även att vi inte ens har hälften så mycket vinter här som ni har hemma i sverige..

- sommar o greklaaaaaaand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0