28/2-10

Jag har kommit på att det är verkligen inte bra att jobba varje dag. Det har jag gjort nu i tre veckor. Inte haft en enda dag ledigt. Jag trivs ju kalasbra med jobben. Speciellt Pumpkin. Men när ska man varva ner? Egentligen borde det väl inte vara så svårt att bara gå raka vägen hem från jobbet de dagar man slutar tidigt och göra så lite som möjligt. Men det känns så jäääkla tråkigt att gå hem kl 4 och göra absolut ingenting. Möjligtvis sitta med datorn någon timma eller två. Men det känns mycket bättre att hitta på nåt inne i stan eller gå o träna innan man går hem. För då känns det inte som om det ända man gör är att jobba.
Imorgon är jag faktiskt ledig. Kors i taket! Ash tyckte tydligen att jag behövde ha en dag ledigt. Känns helkonstigt att jag har en hel dag när jag kan göra absolut inget alls. Vilket är det tråkigaste jag vet. Men imorgon, då ska jag nog fasen göra precis ingenting alls.
Man kanske vaknar upp som en ny människa på tisdag med massa energi i kroppen!

Igår skulle vi ju gå till gatecrasher och se Erik Prydz. Men när vi kom dit så var klockan nästan halv två och det kostade nära 200 kronor att komma in. Så det kändes väldigt onödigt att betala för typ en timma. Och han hade nog slutat spela vid det laget. Så då tyckte jag att min säng lockade väldigt mycket så vi kilade hemmåt Fia och jag. Lite tråkig rumskompis var jag nog som vill gå hem helt plötsligt. Men nu som sagt ska jag vara ledig imorgon, sen nästa vecka är jag ledig två dagar! Det känns bra.
Man jobbar ju för att kunna leva. Så man får ju faktiskt inte glömma bort att leva heller.

Fia slutar om någon timma så jag ska nog försöka hålla mig vaken tills dess så vi kan prata lite innan vi somnar:)

Även att man har det kalasbra här med massa härliga människor omkring sig så ska ni veta att jag tänker mycket på er där hemma. Gud vad jag längtar till tjejerna kommer! Inte alls långt kvar nu!

Saknar er allt ska ni veta!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dej med, men vi ses ju snart. Dagarna går så fort så fort. Kul att tjejerna snart är på plats hos er.

2010-03-01 @ 06:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0