8/2-10

Det känns som om jag har varit precis överallt i Nottingham i helgen. I fredags kom ju föräldrarna hit. Då blev det en trevlig middag på en spansk restaurang. Där blev det också lite födelsedagsfirande.
I lördags började vi dagen med en sjuukt underbar hotellfrukost. Sen hann vi med shopping, slottet, Trip to Jerusalem(äldsta puben i england), Galleries of justice museum, och lunch på Bella Italia där Fia jobbar.
Det blev mycket promenerande även igår. Så måste säga att fötterna känns ganska trötta idag.
Det har iallafall varit en jättemysig helg. Och så himla kul att få visa precis hur vi har det. Igårkväll hade vi middag här med Windy och Mike, då bjöds det på deras specialitet "nutroast". Som en vegetarisk köttfärslimpa.

Idag vinkade jag av dem på busstationen innan jag gick till jobbet. Det känns lite konstigt eftersom det nu dröjer till april tills vi ses igen.

Nu ska jag krypa till kojs. Jag har en arbetsvecka på sju dagar framför mig. På onsdag börjar jag på salongen!:D
Bilder kommer senare. Mamma har alla bilder.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en underbar helg. Jag har lagt in bilderna på din hotmail. Håll tillgodo

2010-02-09 @ 19:59:24
Postat av: Bella

Lycka till imorgon på salongen!! :D

2010-02-09 @ 22:48:12
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0