17/1-10

Förlåt för dålig uppdatering. Jag har jobbat i nio dagar i rad nu så det har inte blivit så mycket tid till bloggande. Något vi faktiskt har hunnit med är att införskaffa gymkort! Så nu ska vi vara lite duktiga och börja träna några dagar i veckan. Riktigt roligt:) Imorgon ska vi prova på streetdance!;)

Ett bankkonto har jag äntligen lyckats få till med. Fy fasen vilket jobb det är! Vi testade en annan bank nu för att se om det skulle gå smidigare. Och tack! För min del var det inga bekymmer alls faktiskt. En liten frågestund på 45 minuter, där frågorna handlade om allt annat än bankkonto. Typ "planerar du att gifta dig den närmaste framtiden?", "Har du några planer på att skaffa försäkring till din mobiltelefon?", "Kommer du att skaffa barn snart?", "Hur länge bodde du på din förra adress?"bla bla bla.. Jag säger bara det, besöka bank i england är inget man gör om man inte är tvungen..
Fia gick det lite sämre för tyvärr. Sist var det jag som hade problem med legitimationen. Nu var det hennes tur. Eftersom hon heter Karin Sofia på passet så var inte brevet som hon hade med sig som bevis för adressen giltigt. Där det bara står Sofia Carlsson. Så nu måste hon be jobcenter att skicka ett nytt brev med hela hennes namn. Så jäääkla störigt. 

För tillfället så är jag väldigt trött på intriger på jobbet. Det har varit en del sista tiden. Igår fick Matt för sig att inte dyka upp när han skulle. Jäkla karl! Det har hänt nån gång förut så han hade redan fått en sista chans. Så nu verkar det som om att han inte får jobba kvar. Skit! Han är verkligen så himla härlig på alla sätt och en riktig glädjespridare. Jag vill inte att han ska sluta!

Ikväll blir det pizza från Bella Italia och lite filmmys:) Så innan FiaLotta och pizzan kommer hem så ska jag svara på lite mejl.

Lovar att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera:)


 
(gymmet vi tränar på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0