19/1-10

Idag värker det i varenda muskel vill jag lova. Det visade sig att det var inte streetdance igår utan "body blast". Och då fick man allt veta att man levde. Vi trodde inte att benen skulle bära oss från gymmet till Beauvale Road. Men det gjorde dom. Och imorse trodde ingen av oss att vi skulle ens ta oss ur sängen. Men det var inte mycket att välja på för Fia hade äventyr planerat för dagen och jag har jobbat fyra timmar. Benen bar mig, men nu har jag slängt mig i sängen. Tänker nog bara vara slö resten av dagen. Även imorgon, för då är jag lediiiig!:D Gud så skönt.


Som sagt, nu blir det en, kanske två filmer tills min andra halva kommer hem.
Tänk att vi inte har haft ett enda litet tjafs, inte varit oense om en enda liten grej sen vi kom hit i September. Min rumskompis är verkligen helt underbar. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så skönt att du äntligen är ledig. Ta vara på den dagen!

2010-01-19 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0