22/1-10

Jag skriver alltid 2009 i rubriken! Att jag inte lär mig att det är år 2010.

Nu kom jag precis hem från stan. Har jobbat ett par timmar över lunchen. Det var riktigt mycket att göra idag. Så jobbade Matt med. Gud så glad jag blev när jag såg att han inte hade blivit kickad! Lättnad!
Imorgon jobbar jag med honom och Nik. Så då är det "shake it saturday"! Hehe..

Nu ska jag gå och skriva ut lite bilder på bibblan som jag ska skicka med i ett brev till min farmor och farfar. Jag fick ett gulligt kort av dem förra vecka. Jättekul att få post från Sverige! Det första faktiskt sen vi kom hit. (pik till er där hemma. Mer brev tack!) ;)
Brevväxling är faktiskt underskattat, mycket mer peronligt att skicka ett brev eller ett kort än att skicka sms/mejl. Dock går det mycket fortare..

Ikväll blir det flygande Jacke!
Måste höra med mor hur jag ska gå till väga.

Ha en trevlig fredag hörrni:)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev den god?

2010-01-22 @ 21:14:48
Postat av: anna

den blev kalas! tack for hjalpen:)

2010-01-22 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0