28/1-10

Har hört att det är jäkligt mycket snö där hemma! Då måste jag bara berätta att det är nästan som vår här. Idag när jag gick till jobbet var det klarblå himmel och jag blev så varm att jag var tvungen att ta av mig jackan. Riktigt härligt!

Har haft en väldigt trevlig dag på jobbet. Vi fick in massa nya téer idag som jag har plockat upp på hyllorna. Måste bara säga också på tal om te att det är myt att engelsmän bara dricker te. Och inte har mjölk i téet. Varenda en frågar efter mjölk. Däremot tittar de väldigt konstigt på mig när jag har mjölk i frukttéerna. Te som te liksom?
Aja, onödigt vetande.

Ikväll ska vi ut! Vi är riktigt taggade då vi inte har varit så flitiga med det sen vi kom tillbaka. 

Bjuder på lite bilder från i tisdags.
-taggaa
- Englands äldsta pub, Trip to Jerusalem besökte vi. Där hittade vi svenska pengar i taket;)
 tha gang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0