29/1-10

Igår fixade Fia och jag lite med hennes bloggdesign. Så då blev jag lite sugen på att ändra min med. Det är så jäkla bökigt! Men den får duga ett tag;)

Idag blev det jobb i två timmar. Sen har jag bara varit slö! Fia jobbar till stängning idag så henne ser jag inte förrän inatt typ.
Det blev ju utgång igår. Vi mötte upp med Anand aka chokladkillen på ett ställe som heter Dogma. Sen blev det såklart Brownes:) Vi hade en riktigt trevlig kväll.

Nu ska jag umgås lite med grabbarna.
Hejhopp

        -jag hittade en tvilling. Vi hade nästan exakt lika dana kläder på oss!
 Anand, hans kompis o Fia. Kolla in synvillan på hennes arm! Smal?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte en tvilling alls. Du är MYCKET snyggare!!

2010-01-31 @ 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0