30/1-10

Upp som en sol, ner som en pannkaka.
Idag har min dag varit skit. For tillfallet sa hatar jag min chef. Han ar verkligen ett svin. Han har klagat pa precis allt som jag har gjort idag. Inget har varit bra. Och arligt talat. Jag vet att jag gor ett bra jobb. Och nar det tillslut blev for mycket sa sa jag ifran. Nar han letar efter fel och inte lagger sin energi pa nagot annat an att gnalla pa mig da ar det jakligt svart att inte saga nat. Men tydligen i detta land sa sager man inte ifran, det gor man bara inte.
jag gor!
han kan dra at *******
Sa det var skont. Nu vet ni det.
Windy&Mike ar bast o nu ska vi ha middag.
tjohej

Kommentarer
Postat av: Frida Nilsson

Baaaajs på han, PUSSSS på dig ! Jag tycker du är duktig som säger ifrån!

2010-01-30 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0