5/1-10

Nu är vi tillbaka i Nottingham. Känns kanon. Resan gick jättebra igår. Vi kom fram skapligt, så det var skönt. Grabbarna tog emot oss med välkomstmiddag. Och bland det första de sa när vi kom var: Nu ska vi verkligen elda upp era pass för ni får inte åka hem igen. Vi har saknat er!

Så himla gulliga är dom. Men de jäklarna drog till portugal idag. Så nu får vi vara utan dem en vecka. Det blir fullt upp med att ta hand om hundar, höns och ankor. Men som tur är har vi Steff och Preston som vi kan ringa om det krisar. Det blir jobb för oss båda redan den här veckan. Fia gick precis till Bella Italia för att jobba till stängning. Så det är bara jag, hundarna och Daniel hemma ikväll.

Idag har vi varit och besökt våra jobb. De verkar också glada över att vi är tillbaka som tur är. Tjejerna på mitt jobb verkar ha blivit kickade. Tråkigt för dom, kul för mig;) För nu får jag mer timmar! Lite självisk får man vara..



Felköp av bok, det kan man ju råka ut för!;)


tillbaka till sooolen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kickade!? Finns det inte något som heter LAS i England?

2010-01-05 @ 21:19:20
Postat av: anna

Tveksamt. Men bra det för tillfället! :)

2010-01-06 @ 00:26:20
URL: http://annnnaandersson.blogg.se/
Postat av: Bella

Åhh, vi måste prata sen om hur de är på jobbet efter allt! Jag är nyfiken!

2010-01-06 @ 10:15:52
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0