6/1-10

Igårkväll skrev Ash och frågade om jag kunde jobba idag. För att han inte "kom ut med bilen". Det har nämligen kommit 2 cm snö här. Så hela landet är kaos. Vi tycker nästan att det börjar likna vår, med plusgrader och solsken. Men som sagt, de har stängt av en del flygplatser och bussarna går inte heller som de ska. Jag förstååår inte detta med att det kan bli sånt kaos för att det kommer lite snö? Jag menar, det är ju vinter varje år. Men Ash kunde ju få vara lite lat och stanna hemma tyckte jag så idag har jag jobbat första dagen sen vi kom tillbaka:) Kändes precis som vanligt. Nik var sådär roligt dryg och Matt körde sina hubba bubba danser i köket! ;)

Det är så himla härligt väder ute så jag ska nog passa på att ta med Cody ut på en promenad:)


Hungry pumpkiiiiiin


Kommentarer
Postat av: Hanna

GILLA-knappen :P

2010-01-06 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0