dirty dancing

yes, den har vi precis kollat pa. Guud vilken bra film det ar. Jag har nog bara sett den 2 ganger tidigare. Igar dreglade vi till The holiday. Fia var lite smart och tog med massa filmer denna gang.

Och vet ni vad som hande igar da!? En hona dog! Nar vi kom ut och skulle slappa in dem sa lag en dar helt stendod.. Fasen vilken otur. Om den hade kunnat vanta en vecka med att do. Liite traligt sadar nar man ar honsvakt att de dor. Aja inte mkt att gora at. Vi far ha begravning nar grabbsen kommer hem!
Denna morgon var nagot hysterisk, vi vaknade i ett rum med 15 grader, nar vi kom ner i koket fick vi borja plocka bajs, och sedan var det bara att ta hand om den doda honan. gos.

Nu ska jag till stan o mota Matt. Han ska bli lite frisserad. Jag passar pa att lana Windys frisorhorna har nar han ar borta.


Kommentarer
Postat av: Frida

Dirty Dancing är verkligen underbar! Vet inte hur många gånger jag sett den! :D



Mysigt med hundbajs och död höna... Hoppas ni vaknar upp bättre imorn! :)



Kram

2010-01-07 @ 16:45:52
URL: http://fridacarlssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0