28/7-2010

Det värsta som finns är att säga hej då till alla här hemma nu. Har redan börjat. Martina tog jag farväl av igår. Nästa gång jag ser henne har hon en liten bebis. Jag längtar nästan lika mycket som hon tror jag!:) Idag jobbade jag sista dagen på HårDesign. USCH vad det känns konstigt. Pia och jag var och åt lunch på söderköpings brunn. Jättemysigt och supergod mat! När jag sen gick hem nu ikväll så packade jag med mig mina saxar och tömde mitt arbetsbord. Då kan man inte hjälpa att tårarna bara kommer av sig självt.

Nu är jag ledig tills det är dags att åka på söndag. Alla dagar är redan uppbokade och så ska jag hinna med att packa nån gång också. Jag kan inte fatta hur fort juni och juli har gått. Helt plötsligt är det bara fyra dagar kvar tills jag flyttar. Men jag längtar tills jag väl är där!

Frida var min sista kund idag. Hon fick bli lite mer blond:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0