7/6-2010

Det ser ut att bli att göra den här veckan också på jobbet. Skitbra tycker jag!:) Notts är uppskjutet till nästa vecka. Då blir det jag och mor som åker fre-mån. Troligtvis, om jag har riktig jäkla tur så har jag en fiol med mig hem! Jag pratade med Matt förut, min arbetskamrat på Pumpkin. Hans housmate har nämligen en fiol som jag troligtvis kan få köpa. Min är ju kras efter en olycka här i april. Hur som helst, Gud så roligt det var att prata med Matt! Fasen vad jag saknar honom o alla andra där.

I helgen ska jag för övrigt till Oslo och hälsa på BELLA!!:D
Då ska jag passa på att inspektera mitt kommande hem. Dä blir trevligt.

jag tycker årets studenter verkar lite torra o tråkiga. Detta var tider du Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0