18/3-10

Idag har det varit full fart på Pumpkin. Melv har varit på riktigt bushumör. En sån som han livar verkligen upp. Han sa att när hans mat blir känd här i Notts så ska han öppna en egen restaurang som ska heta Melanna. Pga av att vi nog har världens bästa teamwork. Sen försöker han brilljera på svenska emellanåt- "Tak sa myket" "schinksmorgos met ost". Jag är faktiskt ganska imponerad. Han jobbade i sverige på 70-talet i några månader och han kan faktiskt ganska många ord. Tjejerna tyckte det var smidigt när vi var på Pumpkin och hälsade på förra veckan. Kommer inte ihåg vem nu, men någon utbrast "Men gud så smidigt, här kan man ju prata svenska!"

Imorgon blir det jobb hela dagen på Stanley Adams och efter det så ska jag ut med Matt,Ash, och Maria och ta en drink:)

Nu har jag stulit lite bilder av Felicia som jag tänker bjuda på.
Förresten, jag saknar er redan tjejer! Tack så himla mycket för en otroligt rolig helg.


 
        


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vet jag vem Han är!!



2010-03-19 @ 07:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0