22/3-10

Nu är det faktiskt inte långt kvar till det bär av till Grekland och Skiathos! Endast 7 veckor återstår. Fy fasen så jäkla härligt det ska bli! Jag längtar till värmen, sol o bad, shoppingen och party med Fridut!
Men som sagt, innan allt detta härliga så ska jag överleva ett farväl.

Idag är jag ledig. Så otroligt skönt! Vi var ute i lördags så då blev det alldeles för lite sömn. Vilket visade sig igår kväll. Jag hade somnat i soffan och Mike kommer in och sätter sig. Jag vaknar då till och han frågar hur läget är. Och jag svarar på svenska att jag är trött. Han ser ut som ett frågetecken och jag förtydligar ännu en gång på svenska att jag är trött. "Tired?" frågar han. Aah just det så var det ja. Tired... Ibland blir man rädd för sig själv.

Nu har jag precis kommit in från en promenad med Kodi. Ska nog ta och knalla in till stan sen och sätta mig på Nero och läsa ut min bok.

Hoppas allt är bra med er där hemma!

hejhopp

här kommer bilder från i lördags. Och yes vi vet, skitstökigt på rummet. Vi ska gå med i facebookgruppen "Golv? Vi kallar det horisontell garderob".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0