3/3-10

Nu har jag precis storstädat rummet. Väldigt välbehövligt måste jag säga. Men nu är det skinande rent!:)
Våren är verkligen på gång här. Det har varit jättehärligt väder i flera dagar och vi har hittat snödroppar! Det ni;)
  

Igår hade vi kändisar inne på Pumkin! Jag höll på o slå i taket när jag såg att Olly och Stacey från x-factor stog i kön och skulle beställa mat! Så himla cooolt. Och kvällen innan när jag var ute med Martin och tog en drink så gick vi förbi Lace market Hotel där de tydligen bodde. Och utanför stod inga mindre än Jedward. Så vi passade på att ta fram kameran.
lägg märke till att martin ser helt livrädd ut!


grr


Kommentarer
Postat av: Jonas

OK, nu har jag fått lära mig vad X Factor är. Och vilka Stacey och Jedward är också...

Här hemma är det mest Pernilla Wahlgren på löpsedlarna, fortfarande efter 25 år...

2010-03-04 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0