24/5-10

Jag tycker att det känns så skit att jag inte har haft nåt riktigt hej då till Notts. Det var ju meningen att jag skulle åkt i onsdags. När jag lämnade alla där den 5e så sa vi att "vi ses ju snart igen så vi sparar på tårarna". Men nu har det gått så otroligt lång tid så det kommer känns knas när jag kommer tillbaka för att säga hej då. För då har jag ju redan varit ifrån en månad. Och ni ska veta vad jag redan saknar alla där. Framför allt bästa Windy&Mike. Men också självklart mina favoriter på pumpkin. Maria, Matt och min engelska farfar Melv. För att inte tala om vad Fia och jag har haft. Alla helt crazy utgångar och bara de där mysiga kvällarna när vi lagar mat och käkar med grabbarna och har samtal när det ofta slutar med att någon sitter med tårar i ögonen. Det blir en omställning detta. Jag har nog inte fattat det riktigt. Men tänkt så det skulle bli. Vi båda har fått nya vänner för livet, och Notts kommer man alltid se tillbaka på med ett leende. Det är ju helt otroligt att vi bara sådär nappade på Windys annons på Spareroom.

Nae, det blir inte alltid som man har tänkt sig. Men det är ju faktiskt bara att gilla läget. Imorgon kommer min Nottsfamilj till Sverige och vi ska ha en helt underbar vecka! Sen ska jag åka tillbaka så snabbt som möjligt för att få mitt hej då också. 

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Nu fick du tårarna att komma igen Anna. Jag kunde inte ha uttryckt mig bättre själv.

2010-05-31 @ 01:01:36
URL: http://fiaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0