2/5-10

Fy fasen så kallt det har blivit! Jag höll på o frysa ihjäl imorse på väg till jobbet. Man har ju vant sig vid att kunna gå i tshirt på morgnarna. Men icke..
Idag har jag iallafall jobbat sista dagen med Maria på pumpkin. Har bara en dag kvar att jobba där nu. På onsdag. Uuuusch säger jag! Adam och Kelly på salongen sa jag hej då till igår. Det kändes rätt lugnt. Men usch för att säga hej då till alla på cafféet. Jag kommer dö. Typ.

Imorse åkte grabbarna iväg för att promenera hundarna. De skulle tydligen träffa några vänner någon stans. De tog med alla hundar utom Dr Strange, han som är äldst. Han hade svullna tassar tydligen så han behövde vila. Han såg så himla ensam ut där han låg på sin rispuff i köket när jag kom hem. Så jag tog upp honom till vårat rum. Så nu gör vi varandra sällskap tills resten av familjen anländer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var rart av dig. Trivs han i i erat rum?

2010-05-02 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0