8/5-10

Nu är jag hemma minsann! Efter en resa jag sent kommer glömma. Jag lämnade ju Nottingham i onsdags förmiddag kl 11. Skulle anlända till flygplatsen kl 15.00. Skitbra tänkte jag för då har jag ju hela 3 timmar till godo. Allt gick som planerat tills vi kom till Lutons flygplats där alla utom jag skulle hoppa av bussen. Men då meddelade chauffören att jag också var tvungen att gå av för att bussen hade gått sönder! Kalas. De sa iaf att jag skulle få hoppa på nästa buss som skulle komma om en timme. Då skulle jag fortfarande ha god tid på mig. Men det visade sig att denna buss var 25 minuter sen. Det plus bilkö gjorde att jag kom till flygplatsen en kvart innan gaten stängde. Jag sprang genom hela flygplatsen för att hitta min gate. Jag hann precis. Phu!

Nu har jag umgåts med Frida ett par dagar. Vi har planerat våran vecka på Skiathos och tagit igen lite förlorad tid! Tänk att vi inte har setts sedan i oktober. Helt sjukt. Gud vad jag längtar tills på måndag!!

Kan inte förneka att jag faktiskt tänker en hel del på Fia, grabbarna och alla andra där i Notts. Kan inte riktigt förstå att det bara är sex dagar kvar för mig där. Att lämna Notts kommer att vara bland det allra svåraste jag gjort. Fast ändå, det känns rätt att göra något annat nu.


två dagar kvaaar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0