3/11-2010

Denna dag startade jag med Bella på polishuset.. Vi gick förbi fängelset här i Oslo. Fy fasen vilket spökhus..!
Nu är det snart dags för helg och hemfärd igen. 50-årsfest är det som står på schemat i helgen. Fias mamma är det som fyller. Och även min mor och far ska dit. Ska bli riktigt trevligt.
Idag så har det varit väldigt lugn på jobbet. Men det gör inget, det har varit mycket att göra enda sedan salongen öppnade! Jag kommer saknar mina arbetskamrater här. En tjej, som faktiskt också är från Norrköping har jag pratat mycket med. Hon ska ha barn i mars, så man vill ju se den lilla bebisen sen!

Godnatt med er.

gammal bild på mig o Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0