10/10-2010

Mycket 10 idag tror jag! Jag har haft en toppenhelg hemma. Resan hit blev som sist, väldigt försenad. Men Frida var en ängel som hämtade mig vid tåget. Denna helg har varit lite lugnare, men ändå gått otroligt fort. Igår hade jag en heldag med Fia. Vi drog till Linköping på folkmusikfestival. Tokiga som vi är. Gud så trevligt det var! Det första vi gjorde var att testa på att dansa "bingsjöpolska". Det var en upplevelse måste jag säga. Massa snurr hit och dit, med ena foten och med andra foten och med båda fötterna. Yrt men fruktansvärt kul! Idag har jag träffat diverse underbara människor. Bla Martina och hennes lilla Lovelia. Den bebisen är nog den sötaste bebis jag sett. Man kan inte sluta titta på henne.

Imorgon är det personalmöte på Lambertseter kl 16.30. Så det blir att ge sig upp och åka till tåget i ottan. 




till er som kommenterade förra inlägget.

Kommentarer
Postat av: my

Haha den dansen säger mig inte mycket alls, men vågar man inte pröva på något nytt vet man aldrig vad som är kul :D!

2010-10-11 @ 07:01:29
URL: http://mylidberg.se
Postat av: Malin

Lika kul som buggen =) ?

2010-10-11 @ 09:08:32
Postat av: anna

nästan lika kul som buggen;)

2010-10-12 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0