6/10-2010

Varför ska det snurra så mycket tankar i ens huvud för? Jag tror jag har hamnat i någon slags svacka. Ser knappt fram emot nånting alls. Det känns som om att jag har blivit en sån där tråkig typ som jag själv hatar. Och som sagt, saker och ting bara snurrar i huvudet på mig. Jag vet att allt kommer att kännas bra när som helst. Och jag kommer att plocka fram det där som jag egentligen har i bakhuvudet. Allt löser sig. Vänner, ni borde ju ha guldmedalj allihopa. Vad i hela friden skulle jag göra utan er?


Förresten, jag förstår inte ens varför ni läser min blogg? Tråkigare får man väl leta efter? Vilka är ni? Ni är ju ändå några stycken och förövrigt sjukt dåliga på att kommentera.

Nu ska jag laga soppa. Det tycker jag piggar upp lite sånna här kalla höstdagar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men jag kommenterar väl i alla fall - ganska ofta - eller hur. Hur blev soppan? Värmde den ända in i hjärteroten? Kraamar

2010-10-06 @ 19:24:54
Postat av: Martina

Jag läser din blogg! men ska ärligt säga att jag inte kommit ihåg att man kan kommentera.. ;P ska försöka bli bättre!

Jaa du anna vad skulle vi vänner göra utan dig? <3

Puss och hej :)

2010-10-06 @ 20:52:07
Postat av: Malin

Hej hjärtat ! Låter som du behöver piggas upp lite. Men är väl så att alla vi som läser din blogg men är "sjukt dåliga att på att kommentera" tänker på dig ändå....ofta....är ju därför vi läser din blogg =D o den är inte alls tråkig...speglar väl just nu bara hur livet alltid i allmänhet faktiskt är - upp o sen ner o sen upp igen. Men kom ihåg....efter regn kommer alltid solsken !!! Kraaaam o sköt om dig ordentligt hoppas vi ses snart igen. Du är bäst iallafall.

2010-10-06 @ 22:19:25
Postat av: Fia

På lördag ska jag gosa ihjäl dig, bara så att du vet min älskade ängel!:) <3

2010-10-07 @ 19:59:59
URL: http://fiaelisa.blogg.se/
Postat av: my

Jag hamnade på din blogg för på Bloglovin stod det på min blogsida, "people who likes your blog also likes" och så vad det en länk till din blogg :) SÅ antar att vi i så fall båda har tråkiga bloggar ;)

2010-10-10 @ 12:23:41
URL: http://mylidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0