26/9-2010

Även denna helg har varit helt underbar hemma i Gusum. Det blev en riktig heldag igår med Fia och grabbarna. Mycket spelande och fika hos farmor och farfar. Sen bar det av till Hälla för att tagga inför fest. Därefter blev det förfest hos Oscar och sen utgång på Otten! Roligaste utekvällen på länge:)

Idag har jag hunnit träffa Hanna och Frida. Och imorgon hoppas jag hinna säga hej till Martina och Lovelia:)
Man hinner med mycket på en helg. Måste nog fundera på att inte ha lika fullspäckat schema nästa hemvisit. Jag kommer vara helt slut imorgon när jag anländer Oslo.

Borta bra. Hemma bäst.

godnatt


Kommentarer
Postat av: Frida

Gu va jag saknar dig, fin bild:D

2010-09-27 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0