3/9-2010

Idag har det varit fullt ös på jobbet. Gud vad dagarna bara springer iväg. Bella och jag startade dagen med en morgonpromenad ner till stan (efter en helt gudomlig frukost). Jag gick in på skattekontoret och fick ääntligen mitt norska personnummer! Nu kan jag fixa bankkonto och ge alla uppgifter till chefen. Yeha.
Jag tycker allt har flytit på så bra sedan jag kom hit. Inget krångel med jobb eller nåt annat. Men igår kom ett bakslag. Och ett rejält sådant. Jag har ju sett fram så himla mycket mot mina hemresor i september som är bokade. Jag fick igår veta att båda de helgerna är det en kurs som jag måste gå på. Alla som ska börja på det nya centret och jobba i oktober ska gå på denna kurs. Grejen är den att jag kan inte boka om mina tågbiljetter och inte heller få några pengar alls tillbaka. Det är förjävligt jävla surt på ren svenska. Det är ju inte direkt så att jag bara åker hem för att åka hem. Utan jag har massa saker planerade. Bl.a, som ni redan vet så kommer vännerna Sivan och Martin från Notts på besök. Det finns för mig inte att stanna kvar här.


Nu ska jag krypa upp i min gnissel. Godnatt!:)


Kommentarer
Postat av: Frida Nilsson

inte komma hem???;(

2010-09-05 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0