23/8-11

Såja. Jag tänkte att jag skulle hålla er där hemma lite uppdaterade nu när jag har farit iväg på nya äventyr. Idag satte jag min fot i Malung för första gången (den gången när vi stannade till på Sibylla för hundra år sedan räknas inte). Här blir jag iallafall kvar till jul. Folkhögskolan verkar riktigt bra och alla människor jag stött på i eftermiddag har varit jättetrevliga. Med andra ord så är första intrycket helt klart godkänt. Imorgon börjar vi lira och det ska bli skitkul!

Later!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du bloggar igen. Fortsättningen följer vi med spänning! Tur att du kom ihåg att ta med fiolen - i sista stund. Massor med kraaaaamar.

2011-08-24 @ 05:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0