24/8-11

Då var första dagen över! Känner redan att jag måste ändra min dygnsrytm en aning. Numera ska klockan larma klockan 06.30 varje dag. Det ska nog gå! Jag har upptäckt att jag absolut inte kommer svälta på det här stället. 5 gånger under dagen är det någon form av måltid. Man hinner inte ens fundera över om man är hungrig förrän maten är framdukad!

Idag har vi lärt känna varandra lite mer. Jag verkligen älskar huset jag hamnat i. 6 personer är vi totalt. En stackars kille, och resten tjejer. Kvällen har vi spenderat i allrummet med godis och en kortlek, skitmysigt. Jag kommer trivas här!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter härligt! Tur att jag var envis med att du skulle köpa godis.............. Kraaam

2011-08-25 @ 06:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0