27/8-11

Idag är första dagen jag faktist tar det lite lugnt. Inga direkta planer. Jag tog en sväng till byn (det tar emot att kalla det för centrum..) på förmiddagen och inhandlade lite bra grejer. Ett par allvädersskor bland annat. Vi ska ha lite friluftsdagar i höst och jag hade inget passande att ha på fötterna om vi ska ut o traska i vildmarken.
Igår var det fredagsdans. Skittrevligt! Sen blev det fredagsmys i vårat hus. Vi lagade mat, vegetarisk wok. Sedan kurade vi ner oss fem personer i soffan och kollade på film. Den här kvällen blir nog snarlik. Hörde ryktas om nån fest, men vi får se. Jag är trött!

Dukat för middag

Maria och Karin letar låtar.

två tjejer som spelar till dansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0