24/1-2011

Hej vad tiden går.

Mycket har hänt sen sist. Fia och jag drog till Miami och hade allt ett äventyr. En elak lunginflammation gjorde att jag fick ligga på sjukhus i 4 dygn. Kan det bli mer tajmat? Vi gjorde det bästa av situationen och hade ändå rätt trevligt där på rummet. Men en helt underbar vecka fick vi utanför sjukhusdörrarna. Jag ska tillbaka till Miami, det är ett som är säkert. Så himla cool stad! (nåt annat coolt är att vi tatuerade oss på miami ink!)

Nu är jag iaf hemma och ganska stilla numera. Jag fördriver dagarna för det mesta med plugg och stall! Känner mig fortfarande lite sliten så jag tar det lugnt och tycker att livet är rätt okej:)

Får se hur flitig jag kommer vara med denna så kallade blogg.

lite gott och blandat från resan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0