13/9-11

Idag har vi haft den roligaste undervisningen sedan jag kom hit. Vi har haft uppspel av våra duolåtar och så spelade vi igenom alla nya låtar och det lät skitbra. Läraren verkade också nöjd:) Nu har det gått tre veckor sedan jag kom hit. Det känns som om det var längre sedan faktiskt. Hemmakänslan infann sig ju snabbt och vi som bor och spelar ihop är ett tight gäng. Härligt när man hittar människor det klickar med direkt.

Jag måste börja fundera ordentligt på våren också. Egentligen så vet jag ju att jag ska börja på universitetet. Men det är många pusselbitar som ska på plats innan allt är klart. Återigen, jag hatar känslan av ovisshet. 

tänk att sommaren försvann så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0